![]() ... začaly jsme pokládkou kolejí vycházející z nádraží ... |
![]() ... do oblouku a hned jsme testovali průjezdnost našeho nejdelšího vozu ... |
![]() ... navazující na první obloukovou výhybku ... |
![]() ... na lepení používáme oboustranou pásku a herkules, jež po zaschnutí není skoro patrný. Vše je jištěno do doby vytvrzení lepidla modelářskými špendlíky ... |
![]() ... toto je výhybka v tunelu, testuji průjezdnost, vlevo je náznak portálu ... |
![]() ... připraveno pro zakápnutí lepidlem ... |
![]() ... a tohle už je větev, která zakončuje okruh nazpět v nádraží ... |
![]() ... nedalo mi to a vyzkoušel jsem "štěrkování" ... |
![]() ... a "štěrkování" ještě z jiné strany ... |
![]() ... tak, ještě zakápnout ředěným Herkulesem ... |
![]() ... zalitý "štěrk" ... vypadá to všelijak ... |
![]() ... kontrolní jízda, zda nebude vadit podvozkům ... |
![]() ... testovací pohled zase z jiné strany ... |
![]() ... a takhle vypadá zaschnuté lepidlo se "štěrkem" myslím, že to vypadá dobře ... |
Copyright (c)2009 Danny_P